Dlaczego potykacze reklamowe są ponadczasowe?

Dlaczego potykacze reklamowe są ponadczasowe?

Dwustronna tablica kredowa to jedna z najprostszych oraz najtańszych form reklamy. Sprawdza się w każdym lokalu handlowym. Pomimo że, kojarzy nam się głównie z restauracjami, to równie dobrze spełnia swoje zadanie jako źródło reklamy dla salonu fryzjerskiego, piekarni czy salonu kosmetycznego. Potykacz przed galerią czy muzeum, dlaczego nie? Postawiona tablica kredowa jest także sygnałem dla potencjalnych klientów o otwarcia lokalu. Tablica kredowa jako źródło informacji przyciąga uwagę przechodniów, nawet jeżeli nie zamierzamy odwiedzić danego miejsca, rejestrujemy taką informację na przyszłość. Potykacz jest produktem wielokrotnego użytku, bez końca możemy zmieniać jego treść, obraz. Pamiętajmy, tylko aby, wybierać produkty dobrej jakości, które posłużą nam na długi czas.

Co zamieścić na tablicy kredowej?

Na potykaczach restauratorzy zamieszczają zazwyczaj promocyjne oferty, informacje logistyczne, menu, rysunki bądź śmieszne hasła, przyciągające uwagę. Nie ma reguł, każdy sam decyduje o formie i treści. W miejscach, gdzie znajduje się dużo lokali gastronomicznych, walka o klienta trwa nieustannie. W każdym miejscu stoją potykacze, a ich treść musi przyciągnąć klienta. Na rynku dostępne są różne rodzaje tablic reklamowych. Najczęściej wybierane są potykacze w drewnianych ramach, solidnie wykonane charakteryzują się dużą stabilnością. Drewniane ramy dostępne są w różnych kolorach, dzięki czemu każdy może dopasować tablicę do swojego lokalu. To samo tyczy się rozmiaru, możemy wybrać odpowiednią wysokość tablicy.

Reklama dla lokali gastronomicznych

Warto zainwestować w dobry potykacz, który jest odporny na zmienne czynniki atmosferyczne. W przypadku solidnych opadów niejednokrotnie nie zdążymy schować naszej tablicy, która może namoknąć. Do zastosowania na zewnątrz polecamy wodoodporne markery kredowe, dzięki którym nasz napis pozostanie nienaruszony. Flamastry kredowe występują w różnych kolorach, możemy stworzyć prawdziwe działo sztuki. Nic tak nie przyciąga uwagi, jak rysunek. W sytuacji, gdy brakuje nam takowych umiejętności, możemy się posłużyć gotowymi szablonami. Jeżeli nie macie jeszcze potykacza reklamowego – zdecydujcie się koniecznie na zakup, warto.

Komentarze (0)

Brak komentarzy w tym momencie.